




Nasze studia
Poznaj zespoły - Go Global II

Acram Digital
Acram Digital to polskie studio specjalizujące się w cyfrowych grach planszowych i
karcianych. Po udanych adaptacjach klasycznych tytułów, takich jak Concordia czy
Stone Age, zespół pracuje nad własną produkcją – Inkborn, roguelike
deckbuilderem z unikalną mechaniką kombosów opartych na sekwencjach
zagrywanych kart.

Cozy Bear Games
Cozy Bear Games to niezależne studio tworzące ciepłe, wspierające produktywność gry z duszą, tworzone przez zespół z wieloletnim doświadczeniem w gamedevie. Nasza debiutancka gra Pause & Pine łączy relaksującą estetykę idle farmy z techniką Pomodoro, pomagając graczom lepiej pracować, odpoczywać i dbać o siebie.

Gasel Studio
Gasel Studio to niezależne, dwuosobowe studio tworzone przez pasjonatów gier, którzy od ponad siedmiu lat wspólnie rozwijają projekty na styku technologii, designu i rozrywki. Ich przygoda zawodowa rozpoczęła się od tworzenia gier mobilnych, a z czasem rozszerzyli swoje kompetencje o kolejne obszary – od gier komputerowych po projektowanie aplikacji i interfejsów użytkownika.
Obecnie studio koncentruje się na rozwoju gry mobilnej History Date Guesser, która łączy naukę z rozrywką, wykorzystując nowoczesne mechaniki quizowe. Za stronę techniczną projektu odpowiada Szymon Gastoł, zajmując się programowaniem oraz wdrażaniem aplikacji do sklepów Google Play i App Store. Małgorzata Kozela odpowiada za część kreatywną – projektowanie, tworzenie zawartości oraz przygotowywanie materiałów marketingowych.
Oboje wspólnie prowadzą również stronę biznesową gry, planując jej dalszy rozwój. Misją Gasel Studio jest tworzenie gier, które w przystępny i angażujący sposób przekazują wiedzę, łącząc rozrywkę z wartością edukacyjną. Choć History Date Guesser jest ich głównym projektem, studio już pracuje nad kolejnymi pomysłami zgodnymi z tą ideą.

MondaySquid
Studio założone przez trójkę znajomych, którzy od lat grają w gry kooperacyjne ze sobą. Skład zespołu ma solidne doświadczenie, w firmach takich jak Techland, Bloober, Cold Symmetry itp.

OnionMilk
OnionMilk to niewielkie, niezależne studio game‑devowe z Łodzi. Nazwa pochodzi od pseudonimów założycieli: „Onion” (Zbigniew Cebula) i „Milk” (Nabiał), tworząc razem OnionMilk.
Zespół nie szufladkuje się w jednym gatunku pracowali m.in. przy SUPERHOT (FPS), Bound (Platformer 3D), Pigeon Fight (kanapowy multiplayer) czy najnowsze Clockwork Rabbit (gra logiczna).
W zależności od stawianego wyzwania zespół elastycznie się zmienia – pracuje w różnych składach, łączy siły z innymi twórcami i sięga po wsparcie specjalistów z zewnątrz. Trzon studia pozostaje kameralny, ale w razie potrzeby potrafią stworzyć zgrany, interdyscyplinarny team na potrzeby konkretnego projektu.
Studio można spotkać na wielu wydarzeniach jak MFKiG (Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi) PGA (Poznań Game Arena), Bit Boat (Festiwal gier Retro) czy ZTGK (Konkurs Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych) na którym pierwotnie byli jako uczestnicy potem jury, a teraz zajmują miejsce wśród sponsorów. Sami organizują Game Jamy w tym jeden z większych game jamów w polsce Komiks Game Jam oraz networkingowe spotkania dla branży Łódzki GameDev Beer.

Tesseract Games
Tesseract Games to niezależne studio założone w 2020 roku, działające w pełni zdalnie i tworzone przez trzyosobowy zespół. Dotychczas firma wydała dwie gry – Queen of Moths oraz Songs of Rats. Głównym obszarem działalności Tesseract Games jest tworzenie gier narracyjnych, w których nacisk położony jest na opowieść i rozwój fabularny, traktując historię jako centralny element doświadczenia gracza.
Services to kojąca gra logiczna o imigracji ekonomicznej. Sprzątaj pokoje, odkrywaj sekrety i historie ludzi, ucz się nowego języka i przełam barierę kulturową.

Virtual Alchemy
Jesteśmy niezależnym studiem deweloperskim z Polski. Band of Crusaders to nasz hołd złożony gatunkom gier, w które z pasją graliśmy w młodości, a które – w naszym odczuciu – zbyt rzadko są reprezentowane na dzisiejszym rynku. U podstaw naszego działania leży wiara w wolność ekspresji gracza. Stawiamy na siłę interaktywnego doświadczenia, w kontraście do liniowej narracji. Naszym celem jest tworzenie systemowych gier o unikalnym, wciągającym charakterze, stanowiących dla graczy intelektualne wyzwanie.
Poznaj zespoły - Go Global I

Cubepotato Games
Cubepotato Games to małe studio indie założone przez grupę przyjaciół z liceum, którzy uwielbiają tworzyć gry. To nasza kreatywna kuchnia, gdzie gotujemy wciągające i unikalne produkcje. Uwielbiamy brać udział w różnych game jamach, za każdym razem próbując czegoś zupełnie innego. Właśnie tak narodziła się nasza najnowsza gra – Telegraphist 1920: Beats of War.
Jest to unikalna gra rytmiczno-narracyjna osadzona w czasach wojny polsko-bolszewickiej. Gracz wciela się w Józefa Wójcika, telegrafistę, którego każda wiadomość nadana kodem Morse’a może wpłynąć na wynik Bitwy Warszawskiej. Połączenie rytmicznej rozgrywki z historyczną narracją pozwala przeżyć wojnę z osobistej perspektywy – podkreślając zarówno presję wojennej komunikacji, jak i psychiczne zmagania bohatera. Gra opowiada nie tylko o jednym z najważniejszych momentów w historii Europy, ale również o ludzkim koszcie wojny.

Dark Jay Studio
Dark Jay Studio z Gdańska to duet męża i żony. Dominik zajmuje się wszystkimi aspektami kreatywnymi i technicznymi związanymi z procesem tworzenia gry Arms of God. Korzystając ze swojego doświadczenia zdobytego przy wielu innych projektach growych i filmowych, tworzy teraz własną grę w jakości niespotykanej w tym gatunku.
Barbara zarządza stroną biznesową studia. Z doświadczeniem marketingowym obejmującym różne branże – od prowadzenia własnej ciasteczkowej firmy aż po pracę w fintechu – codziennie odkrywa nowe, zaskakujące aspekty marketingu gier i opracowuje świeże pomysły, aby dotrzeć do jak najszerszej grupy potencjalnych graczy.
ARMS OF GOD to mroczny roguelite autoshooter w klimacie Dooma, w którym bohater włada 5 broniami jednocześnie i zanurza się w piekielne otchłanie, aby powstrzymać zbliżającą się apokalipsę.
Jako ostatni wojownik starożytnego Zakonu gracz odblokowuje aktywne umiejętności kolejnych postaci, rozwija drzewko skilli i łączy bronie z ulepszeniami odbudowując swój święty Zakon i walcząc z hordami demonów.
Najważniejsze cechy ARMS OF GOD:
- Automatyczne strzelanie z pięciu broni jednocześnie – dystansowych i do walki wręcz
- System ulepszania i łączenia ze sobą broni, łączenie broni z ulepszeniami
- Ręcznie wykonana grafika 3D na silniku Unreal Engine 5 (bez użycia AI)
- Satysfakcjonujący system gore
- Metaprogres, aktywne umiejętności i aż 10 postaci do wyboru

DIOM Games
DIOM Games to studio gamedevowe, które tworzy unikalne gry dla graczy midcore i hardcore. Nasz zespół łączy doświadczenie z kreatywnością, stawiając na innowacje i wysoką jakość. Tworzymy ambitne projekty, rozwijając własne IP i dbając o relację z graczami poprzez feedback społeczności i playtesty.
Lonely Looy to dynamiczna gra mobilna typu bullet hell, w której zaczynasz jako Looy, uroczy duch leśny, i musisz ulepszać magiczne gemy i orby, aby odblokować nowe postacie i moce. Każda rozgrywka jest unikalna dzięki losowości zaklęć i statystyk, które zmieniają się w trakcie gry, zapewniając świeże wyzwania i nowe strategie. Odkrywaj różnorodne umiejętności, zbieraj magiczne artefakty i stawiaj czoła intensywnym, pełnym akcji poziomom.

Medway Games
Poznańskie studio, które z pasją tworzy gry dla graczy i sektora publicznego. Ich miłość do gier i wieloletnie doświadczenie pozwalają im tworzyć wyjątkowe projekty, które bawią, angażują i zaskakują. Z dumą debiutują na Steamie ze swoim pierwszym tytułem – Just a Die. Stawiają na kreatywność, zaangażowanie i jakość, by ich gry dostarczały niezapomnianych wrażeń i spełniały oczekiwania nawet najbardziej wymagających graczy.
Just a Die to izometryczny roguelike akcji, w którym gracze wcielają się w odważną sześcienną kostkę, D6, która, by uratować świat, musi pokonać cztery unikalne regiony w starym, zapomnianym schowku. To jednak nie jest zwykła szafa – to pole bitwy, na którym kiedyś planszówki żyły w pokoju. Teraz, pod wpływem złowrogiego mola, figury do gier stały się wrogie, a D6 musi walczyć, by pokonać opanowanych przeciwników.

Progress_Check
Rodzeństwo z pasją do tworzenia własnych gier, którą pielęgnują przez całe życie. Po latach zdobywania cennego doświadczenia w branży uznali, że teraz jest idealny moment, aby wyruszyć we własną podróż i zamienić wizje w rzeczywistość. Oboje posiadają po osiem lat doświadczenia pracy na różnych stanowiskach przy grach, w tym ok. sześć lat doświadczenia komercyjnego.
Wandering Monolith to gra typu roguelike z elementami tower defense i budowania talii. Grasz jako tytułowy Monolit — tajemnicza istota podróżująca przez czas i przestrzeń w poszukiwaniu energii życiowej, którą może się posilić. Z pomocą wież, z których każda reprezentuje unikalną pradawną moc, podbijaj niezliczone, proceduralnie generowane światy i ich mieszkańców.

Serious Sim
Serious Sim to zespół utalentowanych fachowców skupiających się na
wyjątkowych historiach i wartościowej rozrywce. W grach koncentrują się na istotnych tematach, takich jak humanizm, inkluzywność, odpowiedzialność czy wolność. Celebrują wyjątkowość w całej jej glorii!
Poof! Cleaning Services to kojąca gra logiczna o imigracji ekonomicznej. Sprzątaj pokoje, odkrywaj sekrety i historie ludzi, ucz się nowego języka i przełam barierę kulturową.

Transparent Games
Transparent Games to polskie studio visual novel, skupiające się na visual novelkach otome, czyli dla kobiet i społeczności LGBTQA+. Studio zaczęło działać w 2021 i od tego roku wypuściło ponad tuzin darmowych gier na itch.io. Obecnie Transparent Games pracuje nad Saintess of the Golden Bow, pierwszym komercyjnym projektem studia. Sercem firmy są Lavinnia (Anna Kończak) oraz Asobinge.
Saintess of the Golden Bow to visual novel z gatunku otome fantasy romans, w której dochodzi do śmierci głównych bohaterów oraz poruszane są lekkie tematy LBGT (tylko w oryginalnej książce – w grze postaci głównych bohaterów skupiają się na żeńskiej głównej bohaterce).
https://transparent-games.itch.io/saintess-of-the-golden-bow