Nasze studia
Poznaj zespoły
Cubepotato Games
Cubepotato Games to małe studio indie założone przez grupę przyjaciół z liceum, którzy uwielbiają tworzyć gry. To nasza kreatywna kuchnia, gdzie gotujemy wciągające i unikalne produkcje. Uwielbiamy brać udział w różnych game jamach, za każdym razem próbując czegoś zupełnie innego. Właśnie tak narodziła się nasza najnowsza gra – Telegraphist 1920: Beats of War.
Jest to unikalna gra rytmiczno-narracyjna osadzona w czasach wojny polsko-bolszewickiej. Gracz wciela się w Józefa Wójcika, telegrafistę, którego każda wiadomość nadana kodem Morse’a może wpłynąć na wynik Bitwy Warszawskiej. Połączenie rytmicznej rozgrywki z historyczną narracją pozwala przeżyć wojnę z osobistej perspektywy – podkreślając zarówno presję wojennej komunikacji, jak i psychiczne zmagania bohatera. Gra opowiada nie tylko o jednym z najważniejszych momentów w historii Europy, ale również o ludzkim koszcie wojny.
Dark Jay Studio
Dark Jay Studio z Gdańska to duet męża i żony. Dominik zajmuje się wszystkimi aspektami kreatywnymi i technicznymi związanymi z procesem tworzenia gry Arms of God. Korzystając ze swojego doświadczenia zdobytego przy wielu innych projektach growych i filmowych, tworzy teraz własną grę w jakości niespotykanej w tym gatunku.
Barbara zarządza stroną biznesową studia. Z doświadczeniem marketingowym obejmującym różne branże – od prowadzenia własnej ciasteczkowej firmy aż po pracę w fintechu – codziennie odkrywa nowe, zaskakujące aspekty marketingu gier i opracowuje świeże pomysły, aby dotrzeć do jak najszerszej grupy potencjalnych graczy.
ARMS OF GOD to mroczny roguelite autoshooter w klimacie Dooma, w którym bohater włada 5 broniami jednocześnie i zanurza się w piekielne otchłanie, aby powstrzymać zbliżającą się apokalipsę.
Jako ostatni wojownik starożytnego Zakonu gracz odblokowuje aktywne umiejętności kolejnych postaci, rozwija drzewko skilli i łączy bronie z ulepszeniami odbudowując swój święty Zakon i walcząc z hordami demonów.
Najważniejsze cechy ARMS OF GOD:
- Automatyczne strzelanie z pięciu broni jednocześnie – dystansowych i do walki wręcz
- System ulepszania i łączenia ze sobą broni, łączenie broni z ulepszeniami
- Ręcznie wykonana grafika 3D na silniku Unreal Engine 5 (bez użycia AI)
- Satysfakcjonujący system gore
- Metaprogres, aktywne umiejętności i aż 10 postaci do wyboru
DIOM Games
DIOM Games to studio gamedevowe, które tworzy unikalne gry dla graczy midcore i hardcore. Nasz zespół łączy doświadczenie z kreatywnością, stawiając na innowacje i wysoką jakość. Tworzymy ambitne projekty, rozwijając własne IP i dbając o relację z graczami poprzez feedback społeczności i playtesty.
Lonely Looy to dynamiczna gra mobilna typu bullet hell, w której zaczynasz jako Looy, uroczy duch leśny, i musisz ulepszać magiczne gemy i orby, aby odblokować nowe postacie i moce. Każda rozgrywka jest unikalna dzięki losowości zaklęć i statystyk, które zmieniają się w trakcie gry, zapewniając świeże wyzwania i nowe strategie. Odkrywaj różnorodne umiejętności, zbieraj magiczne artefakty i stawiaj czoła intensywnym, pełnym akcji poziomom.
Medway Games
Poznańskie studio, które z pasją tworzy gry dla graczy i sektora publicznego. Ich miłość do gier i wieloletnie doświadczenie pozwalają im tworzyć wyjątkowe projekty, które bawią, angażują i zaskakują. Z dumą debiutują na Steamie ze swoim pierwszym tytułem – Just a Die. Stawiają na kreatywność, zaangażowanie i jakość, by ich gry dostarczały niezapomnianych wrażeń i spełniały oczekiwania nawet najbardziej wymagających graczy.
Just a Die to izometryczny roguelike akcji, w którym gracze wcielają się w odważną sześcienną kostkę, D6, która, by uratować świat, musi pokonać cztery unikalne regiony w starym, zapomnianym schowku. To jednak nie jest zwykła szafa – to pole bitwy, na którym kiedyś planszówki żyły w pokoju. Teraz, pod wpływem złowrogiego mola, figury do gier stały się wrogie, a D6 musi walczyć, by pokonać opanowanych przeciwników.
Progress_Check
Rodzeństwo z pasją do tworzenia własnych gier, którą pielęgnują przez całe życie. Po latach zdobywania cennego doświadczenia w branży uznali, że teraz jest idealny moment, aby wyruszyć we własną podróż i zamienić wizje w rzeczywistość. Oboje posiadają po osiem lat doświadczenia pracy na różnych stanowiskach przy grach, w tym ok. sześć lat doświadczenia komercyjnego.
Wandering Monolith to gra typu roguelike z elementami tower defense i budowania talii. Grasz jako tytułowy Monolit — tajemnicza istota podróżująca przez czas i przestrzeń w poszukiwaniu energii życiowej, którą może się posilić. Z pomocą wież, z których każda reprezentuje unikalną pradawną moc, podbijaj niezliczone, proceduralnie generowane światy i ich mieszkańców.
Serious Sim
Serious Sim to zespół utalentowanych fachowców skupiających się na
wyjątkowych historiach i wartościowej rozrywce. W grach koncentrują się na istotnych tematach, takich jak humanizm, inkluzywność, odpowiedzialność czy wolność. Celebrują wyjątkowość w całej jej glorii!
Poof! Cleaning Services to kojąca gra logiczna o imigracji ekonomicznej. Sprzątaj pokoje, odkrywaj sekrety i historie ludzi, ucz się nowego języka i przełam barierę kulturową.
Transparent Games
Transparent Games to polskie studio visual novel, skupiające się na visual novelkach otome, czyli dla kobiet i społeczności LGBTQA+. Studio zaczęło działać w 2021 i od tego roku wypuściło ponad tuzin darmowych gier na itch.io. Obecnie Transparent Games pracuje nad Saintess of the Golden Bow, pierwszym komercyjnym projektem studia. Sercem firmy są Lavinnia (Anna Kończak) oraz Asobinge.
Saintess of the Golden Bow to visual novel z gatunku otome fantasy romans, w której dochodzi do śmierci głównych bohaterów oraz poruszane są lekkie tematy LBGT (tylko w oryginalnej książce – w grze postaci głównych bohaterów skupiają się na żeńskiej głównej bohaterce).