Poprzednie edycje

Pierwsza edycja

rozwińzwiń ↓

Mentorzy:

 

  • Piotr Żygadło (ex-Robot Gentleman, obecnie All in! Games)
  • Mateusz Janczewski (ex-Techland, obecnie BoomBit)
  • Pascal Luban (The Game Design Studio)
  • Natalia Dołżycka (ex-Artifex Mundi, obecnie dolzycka.com)
  • Jan Chichłowski (ex-Vivid Games, obecnie Mindsense Games)
  • Przemysław Jurewicz (Ten Square Games)
  • Maria Gólcz (AppLovin)
  • Tony Deane (AppLovin)
  • Kamila Dulska-Maksara (doradztwo prawne i inwestorskie dla branży gier)
  • Paweł Owczyński (ex-BoomBit, obecnie Sheepyard)
  • Patryk Hamerlak (Vivid Games)
  • Anna Świerczek (Reality Games)
  • Yan Hong Guo (Reality Games)
  • Karol Drzymała (Orbital Knights)
  • Marek Wylon (GameDesire, One More Game Studio)
  • Jacek Głowacki (Draw Distance)

 

Opinie uczestników:

 

„Bardzo dużo bardzo konkretnych informacji z przykładami”.

 

„Dużo cennej wiedzy praktycznej przekazanej przez prowadzącego, ćwiczenia, rozmowy i dzielenie się doświadczeniem przez wszystkich uczestników”.

 

„Rozwiązywanie konkretnych problemów, które napotykamy przy swoich projektach, otwarta dyskusja o doświadczeniach”.

 

Pierwsza edycja w liczbach:

 

  • 16 – Mentorów
  • 6 – dwudniowych zjazdów warsztatowych
  • 4 –  niezależne studia gamedev
  • 1 – wyjazd na Pocket Gamer Connects London

 

 

Druga edycja

rozwińzwiń ↓

Mentorzy:

 

  • Daniel Sadowski (Vile Monarch, ex-Nitreal Games)
  • Radosław Ratusznik (One More Level)
  • Magdalena Cielecka (Anshar Studios, ex-Artifex Mundi)
  • Robert Purzycki (WalkaboutGames)
  • Patryk Grzeszczuk (11 bit studios)
  • Jan Adryański (NVIDIA, youtuber)
  • Dawid Ciślak (Polyslash)
  • Beniamin Zwierzyński (Polyslash)
  • Łukasz Błaszczyk (Polyslash)
  • Joanna Buganik-Pałka (GOG.com)
  • Łukasz Hacura (Anshar Studios)
  • Marek Wylon (GameDesire, OneMoreGame.STUDIO)
  • Marta Adamska (GOG.com)
    prawnicy z kancelarii Wardyński & Partners, m.in. Jakub Barański
  • Marek Markuszewski (Starward Industries)
  • Paweł Kopiński (Superbright VR, ex-Techland)
  • Michał Napora (32-33, ex-Techland)
  • Filip Szeląg (Techland)
  • Nika Darowska (11 bit studios)
  • Maria Borys-Piątkowska (Flying Wild Hog)
  • Tomasz Pruski (Techland)
  • Marcin Balicki (Video Games Legal)
  • Konstanty Kalicki (Thing Trunk)

 

Opinie uczestników:

 

„Super przygotowanie, pomysł warsztaty, merytoryka, przydatność warsztatu nieoceniona.”


„Profesjonalizmu i doświadczenia więcej niż wody w Wiśle.”

 

Druga edycja w liczbach:

 

  • 20 – Mentorów
  • 6 – dwodniowych zjazdów warsztatowych
  • – niezależnych studiów gamedev
  • 10 – konsultantów na feedback day

 

Trzecia edycja

rozwińzwiń ↓
  • Trzecia edycja Inkubatora Digital Dragons odbyła się w terminie 10.2020r. – 02.2021 r.
  • Do współpracy zaprosiliśmy 7 niezależnych studiów growych.
  • Odbyło się 8 dni warsztatowych oraz 2 dni networkingowe.
  • Uczestnicy mieli okazję skorzystać ze wsparcia 10 mentorów.

 

Mentorzy: 

 

  • Jan Argasiński (Uniwersytet Jagielloński)
  • Priyank Badkul (Huuuge Games)
  • Patryk Batko (Vivid Games)
  • Michał Bujko (sheepyard)
  • Karol Drzymała (Orbital Knight)
  • Mariusz Gąsiewski (Google)
  • Patryk Hamerlak (Vivid Games)
  • Martyna Neumann-Baranowska (sheepyard)
  • Paweł Owczyński (sheepyard)
  • Agnieszka Żdanuk (Vivid Games)

 

Opinie uczestników:

 

„Dostaliśmy mnóstwo wiedzy, protipów, oferty wsparcia przy wydaniu produktu i pomocy networkingowej. Jedna z najlepszych serii spotkań na jakiej byliśmy! Dzięki!”

 

„Sesje były cudowne i wszystkie odpowiedzi były w 100% satysfakcjonujące.”

 

„Było perfekcyjnie. Zachowano zdrowy balans informacji, toolsów i ciekawostek.”

 

„Wysoki poziom merytoryczny. Dużo ciekawych danych i wgląd do trudno dostępnych platform.”

 

„Świeże spojrzenie z strony mentora na nasz projekt i możliwość omówienia z nim wniosków, jak i poznanie nowych narzędzi do sprawdzania sensowności projektów.”

 

Czwarta edycja

rozwińzwiń ↓

Czwarta edycja Inkubatora Digital Dragons skierowana była do młodych studiów growych, które przygotowują się do pozyskania inwestora lub wydawcy na rynku i posiadają w produkcji co najmniej jedną grę na PC lub konsolę.

 

Co nowego w IV edycji?

  • Bliska współpraca z Funduszem Zalążkowym KPT
  • Mocna koncentracja na pozyskaniu przez zespoły inwestora lub wydawcy lub rozpoczęcia kampanii crowdfundingowej
  • Podwójna porcja indywidualnych konsultacji 1:1
  • Jeszcze bardziej radykalnie praktyczna wiedza
  • Szerszy networking branżowy

 

Tematy warsztatów:

  • Biznesplan, budżet i harmonogram
  • Finansowanie produkcji
  • Pitchowanie i prezentowanie swojej gry
  • Współpraca z wydawcą i inwestorem
  • Platformy dystrybucji gier
  • PR i marketing
  • Community management
  • Prawo autorskie
  • Podatki i pomoc publiczna
  • Zarządzanie projektem growym

 

Partnerem czwartej edycji był Fundusz Zalążkowy Krakowskiego Prku Technologicznego.

Piąta edycja

rozwińzwiń ↓

Piąta edycja programu skierowana była do twórców gier mobilnych.

 

Szczegóły:

 

  • bliska współpraca z Funduszem Zalążkowym KPT
  • mocna koncentracja na pozyskaniu przez zespoły inwestora lub wydawcy
  • indywidualne konsultacje z mentorami
  • dużo unikalnej, fachowej wiedzy
  • wyselekcjonowani mentorzy
  • szerszy networking branżowy

 

Tematy warsztatów:

 

  • Pitchowanie i prezentacja produktu
  • Współpraca z wydawcą
  • Współpraca z inwestorem
  • User Acquisition i podstawy marketingu
  • Modele monetyzacji gier mobilnych
  • Play to earn & NFT
  • Planowanie i zarządzanie produkcją
  • Strategiczny rozwój studia

 

 

Szósta edycja

rozwińzwiń ↓

Lista zakwalifikowanych zespołów:

 

  1. Swipers (Ukraina)
  2. Flying Whale Games (Białoruś)
  3. Pocket Fun (Rumunia)
  4. Estudio Muave (Argentyna)
  5. Shirakumo Games (Szwajcaria)
  6. Beta2Games (Brazylia)
  7. Wannabe (Szwecja)
  8. Grumpy Owl Games (Holandia)
  9. Team Cognition (Słowenia)
  10. Pigeon Eye Games (Rosja)
  11. Lappi Soft (Francja)
  12. BCS Studios (Chile)
  13. 4HA Games (Chile)

Siódma edycja

rozwińzwiń ↓

Lista zakwalifikowanych zespołów:

 

  1. Persona Theory Games (Malezja)
  2. Twenty Ninety Creative (Kanada)
  3. Roofkat (Holandia)
  4. Studio Mechka (Bułgaria)
  5. Fatherhood (Turcja)
  6. Proud Turkeys (Białoruś)
  7. Epoch Media (USA)
  8. MiroWin studio (Ukraina)
  9. Playdew (Pakistan)