Mentorzy:
- Piotr Żygadło (ex-Robot Gentleman, obecnie All in! Games)
- Mateusz Janczewski (ex-Techland, obecnie BoomBit)
- Pascal Luban (The Game Design Studio)
- Natalia Dołżycka (ex-Artifex Mundi, obecnie dolzycka.com)
- Jan Chichłowski (ex-Vivid Games, obecnie Mindsense Games)
- Przemysław Jurewicz (Ten Square Games)
- Maria Gólcz (AppLovin)
- Tony Deane (AppLovin)
- Kamila Dulska-Maksara (doradztwo prawne i inwestorskie dla branży gier)
- Paweł Owczyński (ex-BoomBit, obecnie Sheepyard)
- Patryk Hamerlak (Vivid Games)
- Anna Świerczek (Reality Games)
- Yan Hong Guo (Reality Games)
- Karol Drzymała (Orbital Knights)
- Marek Wylon (GameDesire, One More Game Studio)
- Jacek Głowacki (Draw Distance)
Opinie uczestników:
„Bardzo dużo bardzo konkretnych informacji z przykładami”.
„Dużo cennej wiedzy praktycznej przekazanej przez prowadzącego, ćwiczenia, rozmowy i dzielenie się doświadczeniem przez wszystkich uczestników”.
„Rozwiązywanie konkretnych problemów, które napotykamy przy swoich projektach, otwarta dyskusja o doświadczeniach”.
Pierwsza edycja w liczbach:
- 16 – Mentorów
- 6 – dwudniowych zjazdów warsztatowych
- 4 – niezależne studia gamedev
- 1 – wyjazd na Pocket Gamer Connects London